fredag, augusti 15, 2014

Efter solsken kommer värsta regnet

Senaste dagarna har vädret varit lika lynnigt som i början av sommaren. Det har inte gjort mig så mycket då jag mest suttit inne på jobbet men idag, på väg hem från bussen, hamnade jag i värsta regnskuren. Uffa! Fick springa sista biten.

Jobbveckan har gått så fort! Såhär i början av terminen är det mycket byten hit och dit, av elever, salar och lärare. Förvirringen är total!  Idag började jag dock få hyfsad koll på mitt schema och mina grupper, så det känns skönt inför nästa vecka.

I helgen åker vi till Skåne på bröllop och lilla jag ska sjunga på vigseln (tillsammans med en kompis). Jag hoppas för brudparets skull att det ska gå bra...;-)

Nu måste jag bestämma bröllopsoutfit och packa väskan!

Wish me luck!:-)

0 kommentarer: